Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

vereniging van attractieverhuur

  • Michael Rutten / de feest fakk

    Ik zou graag het telefoonnummer en meer informatie willen hebben van de vereniging van attractieverhuur. Wij willen ons hier bij aansluiten echter het telefoonnummer wat op de site staat vermeld is afgesloten? Wie kan mij hieraan helpen.

  • Kees

    Het feit dat het telefoonnummer is afgesloten zegt denk ik genoeg over deze ‘ vereniging ’

  • Michael Rutten / de feest fakk

    Maar hoe kan het dat er dan nog steeds wordt geadverteerd dat er een vereniging bestaat? Ik ben op zoek naar een branche vereniging voor attractieverhuur.

  • Michel

    Helaas is de vereniging attraktieverhuur per januari 2005 opgehevenMichael Rutten / de feest fakk schreef:

    >

    > Ik zou graag het telefoonnummer en meer informatie willen

    > hebben van de vereniging van attractieverhuur. Wij willen ons

    > hier bij aansluiten echter het telefoonnummer wat op de site

    > staat vermeld is afgesloten? Wie kan mij hieraan helpen.

  • Michael Rutten / de feest fakk

    maar hoe kan het dan dat mensen het logo dus gebruiken op hun sites of briefpapier? Is er dan helemaal geen vereniging meer? Wat is de reden dat dit is opgeheven? Ik zou graag een goede start daarmee willen maken want vindt een branche vereniging toch wel belangrijk.

  • Michel

    De vraag was hoe dat komt dat er nog attracties verhuurders zijn de de logo

    voeren , de rede zal zijn dat zij net als ik nog volop dure drukwerk hebben

    en het is zonder en kostbaar op dat weg te gooien.

  • Michael Rutten

    Toch wel jammer dat zo'n vereniging niet meer bestaat.