Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

Met de fiets energie opwekken!

  • Leny

    gezocht: een attractie waarmee je, bijvoorbeeld met een fiets, (wind) energie kan opwekken. Ik dacht aan zoiets als een hometrainer waar zo'n tijdswaarnemingsbord bij zit, maar dan "met iets anders eraan vast'. Ik ben geen klusser! Wie kan mij helpen?

  • Marije

    Beste Leny,

    Toevallig kwam ik uw bericht tegen. Voor een project ben ik zelf ook opzoek naar soortgelijke attracties. Ik vroeg me af of u inmiddels dergelijke zaken heeft gevonden en of u mij weer kunt helpen?

    Alvast mijn grote dank en ik hoop van u te horen!

    Vriendelijke groet,

    Marije

    Leny schreef:

    >

    > gezocht: een attractie waarmee je, bijvoorbeeld met een

    > fiets, (wind) energie kan opwekken. Ik dacht aan zoiets als

    > een hometrainer waar zo'n tijdswaarnemingsbord bij zit, maar

    > dan "met iets anders eraan vast'. Ik ben geen klusser! Wie

    > kan mij helpen?

  • Devin

    Dag Leny,

    Ik las je vraagstelling over een fiets die energie opwekt met intresse,ik zoek namelijk ook naar iets dergelijks en hoewel ik je geen directe aanbieder kan verwijzen staat me wel nog bij dat ik op de tv de show “het beste idee van Nederland” een vent was die precies zo een fiets had!Helaas werd zijn idee direct afgekraakt en afgewezen omdat het een oud concept is die reeds in de 2de wereldoorlog bedacht is.In ieder geval is er IEMAND mee bezig.Ik zoek ondertussen verder als ik iets hoor laat ik het weten als je je mail hebt en als je zelf iets bent tegengekomen informeer me maar!:)groeten Devin

  • F. Hekman

    Hallo,

    Ik heb ook veel interesse om stroom op te wekken middels een accu met een home-trainer, als iemand iets weet hoe ik hier aan kan komen, omvormer e.d.. of wat nog meer nodig is???

    Ik zou hier graag wat meer info over krijgen, mijn neefjes willen graag wat willen uitproberen met dergelijke apparatuur.

    Met vriendelijke groeten, Fred

  • mczwen

    Voor een sportdag op school zoek ik een soortgelijke attractie.

    Ben benieuwd of er reacties zijn binnengekomen ?!

    GrFr

  • joey

    ik ben bezig met een campagne in het kader van het fietsgebruik ben op zoek naar een dergelijk iets.

    vroeg me af of je al iets hebt gevonden of reactie hebt gehad.

    groetjes

  • derk

    hallo ik heb een vraag die luidt als

    welke magneet heb je nodig als je energie wilt opwekken

    gr der

  • hoihoi

    dat kan niet

  • handig

    Het bestaat al. Maar het is niet heel goedkoop:

    Kijk op deze handige website

  • nautie

    alles