Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

Kermistenten te koop / ruilen

  • Haaijer

    Te koop twee nostalgische kermis tenten ideaal voor indoor, presentatie, nostalgische markt of kermis, etc. ZELDZAAM!

    1x: 9 meter breed, 3 meter diep, 4,5 meter hoog, met podium

    Vraagprijs 2500 Euro (geschikt voor loterij, podium, etc

    1x 6 meter rond, 8 hoekig, 3,5 meter hoog opbouwtent.

    Vraagrpijs 2500 Euro.

    Evt in te ruilen tegen grote aanhangwagen (vanaf 3,5 meter), grotere kop van jut, meerdere bulldozer schuivenspellen. Ook andere voorstellen zijn bespreekbaar.

    Info: 076-5426215.

  • Jurgen

    goedendag,

    In verband met de 50e verjaardag van mijn vrouw ben ik op zoek baar een bulldozer schuifspel.

    heeft of weet u er een te koop?

    alvast dank.

    groet Jurgen

  • Cindy

    Goedemorgen,

    Zijn de tenten nog te koop en heeft u plaatjes?

    Zonnige groet,

    Cindy

  • haaijer

    Ja, maar de rechte tent heeft vermoedelijk een koper als die volgende week komt en betaalt. Dat weet je nooit zeker. De ronde tent is nog niet verkocht. Het is een achthoekige tent van 6 meter doorsnede, 3,5 meter hoog midden en 2,5 meter hoog zijkant. Oranje dakzeil, paarse onderschotten. Inhoud ringwerp blokken (zitten bij de koop in). Verlichting is eveneens inbegrepen. Voor 1250- mag de tent weg. De tent zit verpakt in transportkratten. Info kazzebaz@live.nl. Tevens wil ik u vragen in deze mail uw gegevens bekend te maken zodat we contact met elkaar hierover kunnen hebben. Vr Gr Kas.

  • Hans van der Does

    Beste Haaijer,

    Kan ik per mail een foto krijgen van de 8-hoekige kermistent?

    Groeten,

    Hans.

  • Nico

    Beste,

    Zijn die tenten er nog steeds? Misschien dat ik wel geinterresseerd ben

    Mvg, Nico