Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

waterval en andere attracties

  • Bart Stoffels

    Ik ben begonnen met het organiseren van een fancy fair waarvan de opbrengst geschonken gaat worden aan een goed doel dat zich voor kinderen inzet. Deze Fancy Fair vindt bij mij op de middelbare school plaats en ik wil een aantal leuke attracties neerzetten waaronder een waterval( zo'n waterbak met een plankje erboven en een mechanisme die het plankje laat wegzakken zodat de persoon die erop zit in het water valt).

    Ik heb eens even gekeken op de internetpagina's van een aantal verhuurbedrijven en bij 1 verhuurbedrijf heb ik de “waterval” kunnen vinden en de prijzen zijn ook niet mis.

    Kan iemand mij vertellen waar er nog zo'n waterval te huur is en of er misschien ook ergens een bedrijf is wat graag mee wil werken aan een goed doel ?

    Met vriendelijke groeten

    Bart

  • The Mixxx

    Wij hebben wel iets dat er enigszins op lijkt: Pitchburst. Een persoon zit op een stoel en er boven hangt een kleine stellage met een met water gevulde ballon. Door op de roos te gooien knapt de ballon en is de persoon er onder nat.