Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

springkussen indianenfeest

• `priscilla Lakerveld

Hallo,

in oktober houden wij een indianenfeest op ons kinderdagverblijf en daarvoor zouden wij t leuk vinden om een springkussen te huren. Bij wie o wie kan dit?

Groeten Priscilla

• The Mixxx

Kijkt u eens op onze website www.themixxx.com, u kunt direct zien wat wij nog beschikbaar hebben op die dag. De springkussens vindt u onder de button KIDS.

Voor meer info of toelichting belt u 0343 44 10 44.

• MAXI FUN Malden

Wij verhuren een leuk luchtkussen in uw thema.

Kijk eens op onze website www.maxifun.nl

Grote keuze en zeer scherpe prijzen.

Bellen mag natuurlijk ook 024-3881848

• toon springkussens

ik heb gezien dat jij op zoek bent naar een springkussen. wij verhuren 9 verschillende sprinkussens, hiervoor kun je terecht op onze site www.toonspringkussens.nl. ik hoop met dit bericht jou verder geholpen te hebben voor het vinden van het juiste springkussen voor het indianenfeest. voor informatie kun je ons ook altijd bellen op telefoonnummer 0765229157.

met vriendelijk groet, Toon van Achterberg.

• Laura

Voor leuke springkussens in de buurt van gouda en rotterdam : www.ambitious.nl

• priscilla

Hallo,

bedankt voor de reactie op mn bericht over een springkussen voor ons indianenfeest. Stel dat ik de westernkussen wil huren voor 1 dag wat kost ons dat dan?

Groeten Priscilla

De blauwe bij

Hofland 140

3641GJ MijdrechtMAXI FUN Malden schreef:

>

> Wij verhuren een leuk luchtkussen in uw thema.

> Kijk eens op onze website www.maxifun.nl

> Grote keuze en zeer scherpe prijzen.

> Bellen mag natuurlijk ook 024-3881848

• Harold Bekkers

Wij hebben een springkussen te huur met een western opdruk zie onze website:

www.partykist.nl

Met vriendelijke groet,

Harold Deekman

Almere/Amsterdam

• Sanne

Zou dolgraag gebruik willen maken van uw verhuur service ;)

Met vriendelijke groet

Sanne uit Almere