Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

sarah pop?

• cindy

ik ben op zoek naar een leuke mooie sarah pop. Deze is bestemd voor me moeder die over 2 weken 50 wordt.

Dus heeft u/ of kent u iemand die een mooie leuke sarah ergens heeft liggen, hou ik me aanbevolen.

bedankt

• MAXIFUN.NL Malden

Kijk eens op WWW.MAXIFUN.NL.

Wij verhuren een leuke Sara die niet iedereen heeft tegen een zeer scherpe prijs.

Bellen mag natuurlijk ook op 024-3881848

• The Mixxx

bij ons huurt u een prachtige opblaasbare sarah pop van maar liefst 4 meter hoogte, af te halen in MAARN of BOXTEL. bezorgen is uiteraard ook mogelijk. kijkt u op www.themixxx.com voor de beschikbaarheid en prijzen. Met vriendelijke groet, The Mixxx.

• V-company

Hallo Cindy,

Ook wij nodigen je uit om een kijkje op onze site, www.vcompany.nl te nemen. Wij hebben een zeer mooie, 4 meter hoge, Sara tegen een aantrekelijke prijs.

Met vriendelijke groet,

V-company

• TOON springkussens verhuur

Hoi Cindy,

Bij ons huurt u een prachtige opblaasbare sarah pop van 4 meter hoogte, voor 40 euro per dag. Af te halen in Breda. Bezorgen is eventueel ook mogelijk. Voor de beschikbaarheid en prijzen en meer info kijk dan op www.toonspringkussens.nl of bel 076-5229157

Met vriendelijke groet,

TOON springkussens- en attractieverhuur.

• Susanne

Hoi,

kijk anders eens op www.feestbord.nl hier staan ook leuke feestborden voor oa een Sarah

• funworld

kijk ook eens op www.funworld-dejong.nl

• Festivo

Hallo Cindy,

Ik weet niet waar je woont, maar wij (Festivo uit Arnhem) verhuren een Sarah opblaasfiguur van 4,2 meter hoog.

De kosten bedragen Euro 50,00 (dag ervoor halen, dag erna terugbrengen).

Als je wilt kan ik je een foto mailen.

Met vriendelijke groet,

Festivo

026 3274775

06 36161203

• Essink Events

Verhuur sarah pop en/of abraham pop a 4,5 meter hoog zie:

http://www.essinkevents.nl

Essink Events.

• Opblaas vof

Beste Cindy,

Wellicht te laat, maar wij verhuren een opblaas sarah.

Deze opblaasbare sarah is 2,5 meter hoog.

De opblaas pop is simpel door een stekker in het stopcontact op te blazen.

Wellicht nu niet van toepassing, maar ook een opblaas Abraham hebben wij in de aanbieding.

Kijk verder maar eens op

www.opblaas.nl