Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

clowns collega gezocht

• Clown Claudje

Hoi Allemaal,

Ben Claudia een leuke spontane 21 jarige meid uit Tilburg die al een tijdje als Clown Claudje door het leven gaat…. Alleen zoek ik toch nog een leuke collega die met mij dit verder voort wil zetten. Alleen vind ik het niet zo leuk. Denk je van ik vind het ook leuker met z'n 2en dan alleen! Mocht je meer van me willen weten of vind je het leuk mijn clownscollega te worden, Stuur me dan mailtje en wie weet tot zien!

entertainmentforkids@hotmail.com

Groetjes,

Claudia

• dennis

hai claudia ik ben dennis 28 jaar en speel voor me hobby clown ik maak beestjes van balonnen en soms een truukje

mischien kunnen we wel samen werken ik woon vlak bij rdam ik hoor wel vn je groetjes dennis

• Kevin Mulders

Beste Claudia,

Zelf heb ik een entertainmentbureau in Oosterhout (NB) van waaruit ik clowns, attracties, kindershows en straattheateracts aanbiedt aan mijn klanten. Wellicht zijn er mogelijkheden om een bepaalde samenwerking aan te gaan? Mocht je interesse hebben kan je natuurlijk altijd contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet,

Kevin Mulders