Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

goedkoopste in verhuur van springkussens reeuwijk.

• fun&food4kidzz

Goedendag,

bent u op zoek naar een goedkoop,veilig gecertificeerd springkussen om te huren ? wij hebben verschillende springkussens ( tot nu toe 5 maar we

zijn aan het uitbreiden) we hebben een uitstekende service wat betreft bezorgen en opbouwen dit doen we gewoon gratis mits het afleveradres binnen

een straal van 15 km van reeuwijk ligt (bij gouda).Daarna berekenen we 0.40 cent per km.Dus geen gesleep,wij komen hem gratis brengen opbouwen

afbreken en weer ophalen.

ook hebben we een suikerspinmachine en popcornmachine voor de verhuur, voor een mooi totaalplaatje kunnen we er een amerikaanse stand en flightcase

bijleveren waar bijde machines mooi inpassen.ook de benodigheden voor de popcorn en suikerspin zijn bij ons verkrijgbaar.

verder hebben we een 8 meter hoge skytube te huur in de kleur oranje met verlichting ( leuke aandachtstrekker bij het wk en koninginnedag)

Als u fotos wilt zien,mail ons dan even,dan kunnen we u die graag toesturen.

met vriendelijke groet, fun&food4kidzz 06-25284322 06-21879457

• D. van Zwieten

Kunt u mij uw assortiment toemailen welke nog beschikbaar is voor komende zaterdag.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg D. van Zwieten

• Lia Both

Hallo,

Kunt u mij afbeelding mailen van welke springkussens u Zaterdag 27 augustus nog beschikbaar heeft. En de prijzen erbij.

Met vriendelijke groet,

Lia Both

• desiree

kunt u mij afbeeldingen en prijzen sturen van springkussens die zondag 11 sept nog beschikbaar zijn?

• de korte

Beste Desiree,

Zou je mij hier aub even over willen bellen op nr 06-25284322, dan kan ik je de prijzen zeggen

en / of mail even je adres dan stuur ik wat fotos van de springkussens,we hebben er nog 5 beschikbaar,

groetjes, Fun&food4kidzz

• desiree

beste heer de korte,

mijn mailadres is s.van.der.werf@caiway.nl

ik ontvang graag uw foto's en prijzen

Groeten Desiree