Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

TOP-domeinnamen te koop!!!

• K. Mulders

WAT?

Zoals u wellicht weet is een goede domeinnaam ontzettend belangrijk voor een goede vindbaarheid op internet. In de wereld van de attractieverhuur is een geduchte concurrentie en natuurlijk wilt u bovenaan staan in de resultaten bij Google. Graag stel ik u op de hoogte van de verkoop van verschillende interessante domeinnamen, waarmee u gegarandeerd hoge ogen zult scoren op internet en dus meer omzet zult genereren!

HOE?

De domeinnamen worden aangeboden via Marktplaats.nl, waar openbaar geboden kan worden op de domeinnamen. De veiling blijft open tot 16 juni aanstaande, 15.00u. Zo kunt u al snel aan de slag met uw nieuwe/extra domeinnaam of domeinnamen en zelfs nog deze zomer profiteren van meer verhuur!

WELKE?

De domeinnamen die verkocht worden staan hieronder op een rijtje. Daarachter vindt u de rechtstreekse link naar de advertentie op Marktplaats.nl waar u direct een bod kunt uitbrengen.

- entertainmentdiscounter.nl (bied)

- schaatsbaan-huren.nl (bied)

- spelenophetwater.nl (bied)

- winterattractie.nl (bied)

- winterattracties.nl (bied)

- water-evenement.nl (bied)

- waterattractie.nl (bied)

- welkomstact.nl (bied)

• K. Mulders

In tegenstelling tot hetgeen in het eerdere bericht staat vermeld, blijven de domeinnamen voor onbepaalde tijd in de verkoop.

Via e-mail zijn enkele biedingen gekomen op verschillende domeinnamen, maar vooralsnog heeft zich nog geen interessante overnamekandidaat gemeld. Mocht u interesse hebben: sla nu snel uw slag!

• D. Zon

Ik bied € 350,- netto voor al deze domeinnamen. Alleen de domeinnaam www.welkomstact.nl heb ik geen interesse in. Ik hoor graag of dit in uw ogen een reëel bod is?!