Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op attractieverhuur.startpagina.nl

Gevraagd: Overname Verhuurbedrijf

• erik

Ivm eventuele uitbreiding van onze bedrijfsactiviteiten zijn wij ons aan het orienteren om eventueel een attractie-verhuurbedrijf aan onze werkzaamheden toe te voegen. Wij zijn hiervoor op zoek naar eventuele mogelijkheden in voornamelijk het westen van Nederland.

Wij denken qua attracties voornamelijk aan diverse mogelijkheden binnen de sport & recreatiebranche. Dit breed gezien van spellen tot springkussens en van sportmaterialen tot cateringattracties.

Indien u mogelijkheden hiervoor heeft welke u wellicht wilt verkopen verneem ik dit graag van u.

Groet, Erik

• Esther

wij gaan stoppen en dat per 1 nov 2011

heeft u een mailadres?

mvg

Esther

• Fred

Esther,

Ook wij zijn ons aan het orienteren om ons bedrijf uit te breiden door middel van overname.

Ik zag je bericht op deze pagina. Zou je ons informatie kunnen sturen

Met vriendelijke groet,

Fred

• jc

Goededag,

Wat hebben jullie allemaal ter overname?

Wat is het bedrag wat jullie er voor vragen?

Is er een website ?

Wat is jullie jaaromzet?

Hoelang bestaan jullie al?

• Piet van Marion

Beste Erik,

Wij hebben momenteel een aantal leuke attracties in de verkoop o.a. diverse Oud Hollandse spelen, dartspellen, zeephelling, opblaasbare glijbaan, Get 'm off. Als u intersse heeft dan kunt u dat laten weten via de mail: info@pvm.nl. Ik kan u dan een lijst van de attracties met prijzen toemailen.

Met vriendelijke groet,

Piet van Marion's geuzenpaleis te Brielle